Jag hade en bra midsommarafton, varken mer eller mindre. Väldans snällt av värdparet att ställa upp med hem och mat. Trevliga människor också. Det är bara jag som var lite, inte nere, men likgiltig. Jag är med andra ord inte jättekul att vara med just nu, i alla fall inte i festliga sammanhang. Jag passar bättre i goda vänners lag. Eller snarare i mindre sällskap.

Funderar på hur jag ska kunna bli pigg igen. Vill hitta på något men folk är antingen inte hemma eller så är de bakfulla och orkar inte. Eller bara upptagna i allmänhet. Jag behöver röra lite på mig annars blir jag bara rastlös och stressad.

Ok, det blev inte av men känner mig inte alltför uppjagad som tur är. Imorgon, film med Hannah förhoppningsvis. Jag säger förhoppningsvis eftersom jag mår så olika från dag till dag.

Nu har jag fastnat i kungligheter på wikipedia. Det är ett jävla spindelnät ska jag tala om. Alla är verkligen släkt. Jag läser om den brittiska tronföljden där ungefär alla ur europas kungahus finns med. Jag blir mer och mer övertygad att jag också är upptagen. Gissningsvis finns det alla möjliga oanandes som kan göra anspråk på den brittiska tronen.

Ju senare på natten/ju tidigare på morgonen, desto fler 80-talsfilmer. Det är något skumt med det. Vilka bestämmer det här? Är 80talsfilmer billigare än andra eller är det någon annan typ av rabattsystem? Jag skulle tippa på att ungefär 23% har Arnold på rollistan.

Nu måste jag sova så jag inte vänder på dygnet alltför mycket. Det är ju en dag imorgon också eller vad man brukar säga.

