Dålig uppdatering hära.

Jag var på nån rockgrej igår. Ganska kul. Jag och Ida tog taxi vid halv tolv så vi var rätt sena. Men det var bra på ett sätt, jag blev inte rastlös. Rickard bjöd på öl, väldigt snällt. Träffade gamla och nya bekantskaper. Kusinen till exempel som enligt källor var ganska onykter. Vilket jag också måste ha blivit eftersom jag lät mig övertalas att bada i kanalen. (Om ni hört något annat är det inte sant.) Jag och Rickard badade i alla fall från kanotbryggan sent sent med några tonåringar, det var högst 15 grader. Min stackars wonderbra fick kanalvatten på och i sig!

Tonåringarna trodde att jag var 20. Jag vet inte hur jag ska tolka det, men jag tror det går i släkten. Min kusin ser fortfarande inte ut som 33 och min syster ska enligt uppgift blivit nekad entré på ett 18årsställe vid 28 där de misstänkte att hon hade falskleg.

Jag känner mig ynklig idag. Tror jag blev bröstsjuk efter nattens bad. Jag är åtminstone alldeles snorig. Behöver ju inte dra förhastade slutsatser på det sättet men jag hatar att vara tät i näsan. När jag är allergisk kliar det och jag nyser men jag är aldrig såhär tät. Uschimej.

Nu är jag för trött och sjuk för att fortsätta.

