Träffade Agnes igår, det var jätteroligt, vi fikade på bryggan och det märktes, hade en flisa på ena skinkan som jag fick ut med en gång, en i fingret som kom ut idag och en jävel på sidan av hälen som jag inte kommer åt. Men det var värt det, jag träffade ju Agnes!

Japp. Påskafton var fin, jag var hos Rickard och Nadia. Massa var där och det var väldigt trevligt. Jag kanske lägger upp bilder sen men det kan hända att det bara blir ett. Sen gick i alla fall jag, Ida och Anna ut. Big mistake, huge! Jag måste sluta gå ut när det är roligt, förväntar jag mig att det ska bli roligare eller? För det blir det inte.

Jag fick Emirabstinens och blev lite ledsen. Hade det varit på festen hade jag bara kunnat gå hem, det tar bara fem minuter att gå till Rickard&Nadia. Men nu vallades jag bara runt runt i trängseln på en krog.

Det blidde inte direkt bättre heller, för när jag och Ida skulle åka hem fick vi reda på att det som Ida misstänkt hela tiden och jag inte velat tro på stämde. Och killen det handlade om messade och messade. Det här komplicerar väldigt mycket. Och jag är lite i chock.

Jag har bränt mig nu. Massor. Jag vill så gärna få färg och jag har inget solskydd förutom i ansiktet. Nu ska jag ta på kylbalsam. Jag fikade med Nina och Katta idag, klockan 11. Det var fantastiskt att jag orkade upp, väldigt bra gjort. Men det var stekande sol och när jag kom hem behövde jag mer sol. Bilder kommer!

Idag undviker jag nyheter. Jag läser bara Elle och Rocky. Saker som inte upprör. Emirsaknaden gick över och blev till irritation och ett ideologiskt drama med amerikansering och komsumtionshets i fokus. Lättare så. Skyll på USA. Det här med avsked är inte min grej. Jag har känslor, men kärlek funkar inte nu, och det är inte snällt att det går ut över honom.

Att köpa imorgon; Solskyddsfaktor 10.

