Satt och raderade kommentarer nyss. Det känns jäkligt störande att ha nazist- och rasistkommentarer på bloggen. Den skall ju vara glad ju! Och det är den inte då. Raderade lite hej vilt men främst de dära riktigt otäcka och de innehållande personangrepp och/eller utseendetykande. Det sorgligt ironiska var att den som kom med en anspelning på att jag var ”en dum blondin” var kvinna. Så jävla sorgligt. Världen är sorglig på alla sätt och en plats till där folk anser sig ha rätt att spy ut sitt hat, jag säger nej till det. Någon skrev om att jag levde i en rosa regnbågsvärld (clearly läser de ju inte blöggen vanligtvis, hehe) men hellre lite rosa, om än lite lite, än bara svart. Dåligt svart. Folk hade mycket svårt att läsa innantill i artikeln. Därav alla kommentarer från diverse lunatics.

Väntar och väntar. Ingen bebis ännu, 40+3 dagar. Inte! Kuuuuul. Jag läste en kvinnas blogginlägg om hennes första förlossning och jag insåg att det här, det kommer jag inte klara. Jävla störiga barnmorskor. Jag hatar när människor inte tar andra människors smärta på allvar utan förminskar det på ett nedlåtande sätt. Hey, jag har aldrig varit med om detta, även om du har det. Dessutom är du barnmorska, du ska fatta när man behöver hjälp! Jag hade gett upp om någon behandlat mig så. Jag ska ha en kompis, (Ronja tror jag, hon skulle vara tuff och skälla i så fall) med mig och förhoppningsvis kille/man. Kommer säkerligen drömma om det här i natt bara för det. Det är alltså Shahad som ska ha barn snart, inte jag.

Jag tog hand om Linnea som var gravid i natt. Hon var skitcool. Satt i soffan med värsta lugna humöret och stor fin mage. Och nya tatueringar. Skitnöjd. Jag är väldigt bra på att passa upp på sjuka och gravida. Har till och med hjälpt en kompis med onämnbara saker som jag aldrig får yppa, jag har svurit ed på det. Stackars.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Hemligt! Men det handlade om…nä. Säger inget.
Vad gjorde du kl 08 imorse:  Sov.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Bloggade.
Det sista du sa högt: Försök att sova så gott det går!
Det senaste någon sa till dig: Ja, ha det så bra så hörs vi imorgon, tack för hjälpen!
Vad har du druckit idag: Vatten och Loka citron.
Vad var det senaste du åt: Noblesse.
Vad var det senaste du köpte: Lite bröd och körsbär.
Vad är det för väder hos dig nu: Ser inte här ifrån men det kommer gissningsvis regna om någon timma.
Godaste glassmaken: Pralines and cream. Haägen Dazs.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Mja. Attraktion vid första ögonkastet kan ju kännas som kärlek. Men jag har aldrig känt jagvillvaramedhenomförrestenavlivetkänslan som jag hört folk viska om.
Sover du tungt: Nej.
Drömmer du mardrömmar: Ja, nästan alltid.
Favoritklädsel: Kjol/Klänning och topp.
Favoritlåt just nu: Adele – Don’t you remember
Vad ser du om du tittar till höger: Lite olika saker, för många för att nämna.
Vad gör dig glad just nu: Well, det skulle vara det där som en kompis sa att en sagt om mig fast till mig dårå. Är inte så glad just nu. Men jag ler lite när jag tänker på det. Det var väldigt gulligt.
Vad ska du göra härnäst: Se mer på Pretty Little Liars. Alltså, bästa serien just nu. Snygg, läskig, sådär så att jag tycker det är lite otäckt att gå från Olofs rum till mitt eget.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Hum.
Favoritgodis: Jag gillar gula grejer! Och såna där sura jordgubbsremmar. MÅSTE köpa såna till Bridesmaids imorgon, påminn mig! Ska se den med Hannah och Katta.
Kläder just nu: Vinröd klänning.
Sommarplaner: Haha, den var rolig du!
Hur många kuddar sover du med: Endast en under huvudet, en långlång bredvid mig och en vanlig till vid huvudet.
Morgon eller nattmänniska: Natt tror jag.
Vad är viktigast för dig: Kärlek. I alla former och till alla människor.
Är du kittlig: Ja, jag tycker det är jätteobehagligt och blir rädd.
Snarkar du: När jag är förkyld eller allergisk. Sommarhalv(???)året med andra ord.
Stjärntecken: Kräfta.
Äckligaste insekten:  Oooh, jag får säga alla de som kan fastna på kroppen, typ fästing och såna där.
Längtar du mest efter just nu: Sinnesro. Och att få veta vem ”A” är.

Provade min peruk för en stund sen. Den är mörkblond/ljusbrun och lockig. Funderade på att ha den i vinter om fimbulvintern har kommit och ragnarök verkligen är nära förestående. Men jag ser alldeles för gölli ut i lockigt. Som en docka eller nåt. Det har folk redan sagt till mig förut och jag vill liksom inte spä på det. Men ni kan få se bild i alla fall nån dag. Jag ser annorlunda ut.

Jag ska på Mehhhico/Western/Texmex/cowboy/girl-party på lördag. Har en rolig idé men det kanske bara är jag som tycker det. Jag ska ha kul, dricka drinkar av de flaskor jag fick av några kompisar. Brukar aldrig dricka såna där fancy drinkar så det ska bli kul. Köper alltid bara vodka och juice. Är dock lite sur för att en tönt ska komma. Han var taskig mot en vän och han är så jävla dryg att han ska tryckas ner lite av mig på lördag. Det kanske låter harsh men ni vet inte vad han gjort. Inte så det märks eller stör nån annan vill säga. Jag är inte så plump.

Dessutom, det går dåligt med fittan i min statistik, jag skulle ju göra en efter den där långa penisen som blev i och med mitt inlägg i debatten om danmarks olagliga utvisningar. Efteråt blev det nämligen jättekorta små hårstrån runtomkring. Och då behövs en fitta också. En fitta och en kuk eller ingenting, that’s how I roll!

