Gårdagen blev bra ändå! Jag var ute och åt med Jenny, Sandra, Jim, Stefan och Åke på bishops och sen gick vi till Backstage. Ärligt talat. Hade jag gillat tjejer på DET sättet (men man ska aldrig säga aldrig) hade jag fasen varit tha queen. Jag får alltid skitbra kontakt och det är superkul att träffa 19åringar. Well, återigen, kanske inte på DET sättet. Vi pratade i alla fall med några, varav en såg ut som min fina systerdotter +4 år. Kräjsy! Sen rökte jag några cigaretter som typ smakade choklad som jag fick, sen rökte jag Jennys. Jag ska inte röka mer. Så ni vet. Jenny var min wingman, hon såg en kille ”som är exakt din typ”, vi pratade med honom och när han sagt hejdå och gett oss facebooken vände hon sig direkt om till mig med ett flin; ”Det där var för din skull!” Ok, kanske roligare om man känner Jenny. Katta kanske skrattar lite.Vi köpte även drinkar och tände på dem. Läskigt. Eld och alkohol hör ej ihop. Jenny sa: ”Se! Det är gott om man slickar på brickan såhär men det är äckligt att shotta!” Jag kom hem vid 3, bra tid.

Idag har jag mest gjort varit trött. Fikade med Ida och Matilda. Vi ska ha FF hos mig imorgon. Det blir inge göteborg imorgon, är inte i tillräckligt bra skick för att åka iväg och så. Well. Då blir det istället FF och sprit från tysklandet.

På söndag ska jag till Skara Sommarland! Jag ska åka i en fors, bada och ha kul. Förhoppningsvis kommer Katta och inte den där jobbiga med.

Det är ju nästan bara porr på canal+ på natten. Porr, den typen av porr, är så fruktansvärt tråkig. Jag har inte riktigt hittat något för mig direkt. Hela konceptet känns sunkigt ju, och alla ser ut som 1997. Blä. Jag kollar på din morsa också, det är snyggt sex och dessutom lite intrig också. Inte för att jag inte blir kåt utan intrig men det blir roligare efteråt när man kan återgå till det vanliga.

