Drömde att jag bestämt mig för en viss typ av kille nu, alla som hade mustasch som zorro. Det är rätt många som har det nuförtiden. Typ mest hipsters. Inte för att min hipsterkvot är helt uppfylld men nån måtta får det väl vara. Inte alla. Men mustasch och skägg alltså. Mm. Jag blir helt till mig i trosorna.

Jag har blivit fruktansvärt kräsen på dejtingsiten. Såhär: Nä, ingen från värmland för där kom mitt ex från och vill inte träffa nån med samma dialekt. Åh, han har speedway-dräkt på sig, det går inte. Blä, han har nazistglasögon! Viktigt att påpeka är att jag inte är särskilt kritisk i verkligheten och dessa typer var nog inge för mig ändå om man kollade deras profiler. Men åsikter är viktigt.

Var på music quiz med Åke och Boprah. Gissa om vi vann. Nej, det gjorde vi såklart inte för de där quiz kids gör det varenda jävla gång. Såhär: De känner han som gör quizet. De har antagligen exakt samma musiksmak. Fan vad sur jag blir.

