Det har varit en relativt bra helg. Jag är tillfredsställd och har haft FF. Det är väldigt mycket tyll i hela lägenheten men det är ok,  de är inte hemma ännu. Jag har sett Big Fish och,  ja,  oy honey, bring me some beer. Hihi. Fick sms i natt av två som jag inte är intresserad av,  det är alltid så. Därför är jag även lite deppig. Men men.

Förresten finns det två bilar jag hatar nu på parkeringen. Egentligen deras ägare såklart. En tillhör en gubbe som inte fixar fläktremmen så den tjuter VARJE gång han startar det vill säga varje dag två gånger. Han är pensionär och borde hålla sig hemma. Den andra är en ful sportbil. Ägaren är en tönt som rusar motorn när som helst. Högt. Till exempel halv tre på natten,  ja när som! Jag måste nog säga till snart innan jag en dag kommer gå ut och råskälla. Det är nog inte så bra.

Nu ska jag diska. Sen ska jag hålla huvudet under vattnet så jag blir lugn. Pussiluss på er.

