Beställde en jacka (med en bonuscheck så det gills inte) på rea i storlek 46. Det är fullt möjligt att den passar men ganska stor chans att den inte gör det. Jag brukar ha problem med armarna mest. Jag har inte ens särskilt tjocka armar i förhållande till min storlek men de har svårt med armar i plus size-storlekar, de ökar liksom inte dem i samma omfattning som midjemåttet exempelvis. Man kan ju tycka att storlek 46 inte borde ha samma armmått som storlek 50 till exempel men så är det rätt ofta. Ska i alla fall hämta den potentiella vår/höstjackan nu.

Väntar på skattepengar. Ser att de dragits från mitt skattekonto så det kan inte dröja så jäkla länge men gosh, det är så störande att vänta på något! Jag är inte bra på det. Nästa år kommer det hända en himla fin och bra sak och då får jag en för mig ganska stor summa pengar. Eller, jag vet inte systemet, kanske är det mycket pengar i de sammanhangen men men.

