Igår var jag på husfest för Jenny och Jim bor numera på landet. Det var fint och trevligt mestadels. Jag har odödliga citat som ”Jag förstår inte hur det här kunde urarta!!!” som Jenny sa efter att hon tagit fram sexleksakslådan. Jag har haft mys med Ronja på ett läskigt krypin. Alltså, jag menar mys som i mysigt och inte snusk, då säger jag snusk!

Sen kom jag hem och tappade min mobil så att det blev glapp i hålet där man laddar den. Idag upptäckte jag att det var laddaren som gick sönder, yay! Hellre det än fånen i alla fall. Gick upp trött som jag vet inte vad. Nämligen kalas för Fanny. Jag hade köpt en sorts blomljusslinga som man hänger på väggen, och var orolig att hon inte skulle gilla den. Det var typ det hon blev gladast över, jag är så nöjd! Trust your instinct Klara!

 

