Har rensat bort en massa. Sen har jag ä n t l i g e n sytt min kjol. Några smärre finjusteringar men klar på det stora hela. Nu är det toppen då. Den blir gissningsvis svårare men jag har en tanke om att bara knöla på tyll och sy fast det, kan faktiskt bli fint.

Annars är det ok. Mina föräldrar kom hem och det kändes lite jobbigt att jag inte fått vara hemma mera ensam. Jag var på fest hela lördagskvällen/natten, sen göteborg tidigt och hem sent och sen var jag på bio efteråt. Har en ganska stort behov av att vara helt ensam ibland men jag vill ju samtidigt umgås med mina vänner och min familj liksom. Svårt det där.

Just det! Det var en politiker som satt mitt emot mig på tåget. Först trodde jag att det var en som kände mig för han tittade lite på det sättet men jag kom på att han liksom förväntade sig att jag skulle känna igen honom. Jag ignorerade honom. Han är folkpartist eller moderat. Ska återkomma ifall jag ser honom.

