Fick en så fin komplimang att jag nästan blev gråtfärdig. Eller det kom faktiskt tårar.

”Men åh, det är ju du! Som skriver HatchetFace-bloggen! Jag tycker att du är helt underbar, så himla snygg och klok. Du är en sån tjej som om du stod i närheten skulle jag försöka att bara säga smarta saker så att du skulle tycka att jag var spännande och vilja bli kompis med mig, men fumla till det helt och säga dumheter istället.”

Alltså jag dog! Dels för att det var en av de finaste komplimangerna jag någonsin fått och dels för att det är en som jag tycker är himla fin och bra nämligen Lina som driver projektet 100 kroppar! Jag blev lite kär. Och så blir jag lite blygsam på något sätt. Men lilla jaaag, inte är jag så himla bra…Men det finns i alla fall människor som tycker det!

Förresten en sjukt irriterande grej; I Gone Baby Gone-boken säger mannen att han inte vill leta efter barnet för att de kommer hitta henne död i en container eller naken med tom blick. I filmen säger kvinnan det istället. Och jag förstår inte varför. Det är väl Ben Afflecks fel som allt annat ont i världen. Allt är Ben Afflecks fel.

Och vem har Pavlovat mig?! Blir väldigt irriterad så fort jag hör den typ av tonföljd som är i början av Gypsy Kings Hotel California och även det i början av Lät du henne komma närmre. Jag undrar över detta.

