Imorgon är det superhjältefest och jag är bjuden. Heh. Har fixat en blygsellapp(!) till korsetten nu. Har även sytt in sjuttontusen toppar som är oversize men som jag inte vill ha oversize. I natt ska jag sova gott, lade ansiktsmask förut och känner mig nu allmänt mjuk. Nu hoppas vi att min mens inte återkommer förrän söndag, vore väldigt fint. Louice ska också ha mens. Kanske bör vi säga till Åke att ställa in. Korsett och den här verkakte mensvärken är en omöjlig ekvation.

Imorgon ska jag:

Omfördela vodka i plastflaska.

Äta ordentligt, särskilt ifall mensvärken sätter igång.

Ta ipren så ofta jag får.

Lägga fram smink och kläder så att det är färdigt.

Inte så mycket egentligen eller hur? Det borde jag fixa utan att få panik.

Förresten, dagens hat. Missunnsamhet. Jag är all for att man är avundsjuk då och då men missunnsam, det är bara vidrigt. Att aldrig säga något uppmuntrande eller ge beröm till sina nära utan bara framhäva sig själv. Tråkigt beteende för man blir nog rätt ensam och bitter till slut. Vill. Aldrig. Bli. Sådan.

