Vet ni att det bara är en person som varit inne på min blogg idag? Verkligen är klockan bara 00.26 ännu, det gör antagligen skillnad. Sen, jättedålig sak:  Jag hamnade i en beef med min kompis kille. Det gick mindre bra.  En bekant ifrågasatte min reaktion utan att veta något om bakgrunden och då blev jag skitledsen. För allt. Pappa hämtade mig. Jag har aldrig tänkt att jag har en superrelation till mina föräldrar men skit vad jag är glad att jag kan ringa dem. Usch, jag är fortfarande hickig, ni vet vad jag menar.  I alla fall blev jag upprörd nog att åka hem. Nu ligger jag i mitt rum istället med fläkten på. Det är ganska trevligt för nu har jag blivit lite tröstad. Min syster frågade om saker man förväntas känna på facebook och då skrev jag om abort.  Och fick sån kärlek. En kompis till henne blev så glad. Hon skrev till och med på sin egen facebook om mig.
Sånt är viktigt för mig. Att bli hörd.

Nu har jag ännu mer (eller färre dagar kvar i alla fall) att skriva så det är väl bäst att sätta igång. Orolig att det blir intimare när jag är full dock. Icke ovanligt. Om man bokat biljett till något är det oåterkalleligt va? Jag måste göra det?

Ursäkta för oredigerat men va faan. 
Förresten,  vad vill reklamen för orangina säga egentligen? Reklamare,  världens mest överflödiga människor. Om jag skulle bli det skulle i alla fall Katta tycka att jag var rolig. 

