Har inte skrivit om det här med sjöfylleri (eftersom jag mest går och gnisslar tänder) som vissa kändisar tycker är bra och roligt för annars, smaka på det här; dör skärgården. Spontant tänker jag, men dö då! MÅSTE man på riktigt ha alkohol i blodet för att vara i skärgården tycker jag helt seriöst att man har problem. Varför startar inte miljöföreningar kampanjer för skärgårdsmiljön om det är så illa ställt, jag menar, vare sig man är för eller emot sjöfylleri vill de väl rädda skärgården liksom? Det är så skrattretande pinsamt att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen.

Och terroristargumentet, är man inte alkoholskadad om man använder det om fucking sjöfylleri? Även om jag hade tyckt att jag minsann skulle få framföra ett fordon med alkohol i blodet skulle jag aldrig stoltsera med det i media.

Nu tänker jag lite att jag vill färga håret brunt igen. Jag gillade det. Sen tänker jag lite på att eftersom jag inte har brun hårfärg och inte kommer ha förrän tidigast frädag så får jag väl klippa luggen lite och färga håret lite rosa så länge. Och nu tänker jag att det är lustigt att Laphroiag uttalas som det gör. Och så tänker jag lite på att Ulf Brunnberg sitter nånstans och är kränkt.

