Det gick bra igår på alla sätt! Det finns ett ganska tydligt hinder men det visste jag ju om innan och det är inget som inte kan lösas när det är dags. Så ni som undrar får hålla er till tåls ett bra tag till tyvärr. Känns som jag håller på med något sorts secret government job men så är alltså inte fallet.

Idag fick jag bonuscheck från H&M och skaffade därför, för att blidka min mamma, tjocka strumpbyxor till i vinter. Yes I did. Jag brukar köra på flera par vanliga strumpbyxor (desto kallare, ju fler par) men hon tycker inte det riktigt duger. Så nu ska hon väl sluta tjata. Hon har efter 28 år fortfarande inte förstått det här med att jag inte fryser särskilt mycket. Inte ens på vintern.

Det verkar även som att jag råkat inleda en romans med ett gift par på happy pancake vilket känns lite jobbigt. Särskilt som att jag varken är intresserad av gifta par eller såna typer av aktiviteter they’ve had in mind. Jag sa bara hej och tack men nej tack men det ledde ändå på något vänster till att de frågade om jag ville träffas. Nu har jag markerat tydligt N E J i alla fall. Jag fick även en uppsats (tre mail) om en man där också. Funderar om jag ska sitta med rödpenna och rätta den, vem skickar ett mail med minst 5000 tecken?

 

 

