Händer inget särskilt. Jag cyklade till affären och blev jättesvettig men det är ju inge nytt som ni vet. Gjorde inte nåt direkt, skulle ju hem igen. Inhandlade den enda goda (affärsköpta) kebabsåsen there is.

Jag har även sjungit så fint att näktergalen själv andäktigt lyssnade och föll i gråt. Bland annat Shake it out, I don’t wanna play house, Better in time och Your time will come.

Har städat lite och hittade spår av Milo i form av en förlupen strumpa och en studsboll. Han är ju, som min moder så försiktigt uttrycker sig ”ganska rörlig” så det skulle inte förvåna mig om jag hittar fler saker.

Annars är jag på rätt gott humör, imorgon ska jag fira Daniel som fyller 25 och sen [i’ke:a] med Jon och Ronja, yay!

Nu är jag lite sur på min mamma som ska åka till usat i sept-okt utan mig. Nä, jag är jätteglad för hennes skull och hade jag tjatat hade jag säkert fått följa med. Det är 9 år sen sist och hon förtjänar det verkligen. Så jag planerar en minijulafton för en kompis då och det gör mig genast på gott humör igen. Har värsta roliga planerna så jag kommer ha kul ändå.

DAGENS VILL HA: En smal killkropp. Alltså, jag vill vara en smal killkropp, inte ligga med nån (well…) men slippa lite bröst och sånt. Om det är för svårt att fixa vill jag väl ha en tjejkropp utan bröst.
DAGENS SMINK: Foundation, puder, rouge, mascara, eyeliner, läppstift.
DAGENS FRISYR: Lite page med snelugg.
DAGENS LÅT: Fairytale of New York – The Pogues
DAGENS PLANER: Byta nagellack, ta medicin, sova.
DAGENS SAKNAD: En eller två kramar.
DAGENS DUMMASTE: Att den ena porten i mitt hus låser sig minst en timma tidigare än alla andra.
DAGENS SJUKA: Ont i axlarna antar jag.
DAGENS DROG: Hm. Får väl vara astråkig såhär en fredag kväll och säga vatten. Jag har varit väldigt sugen på det.
DAGENS ROLIGASTE: När en gänglig gymnasieelev tittade blygt under lugg på mig när jag åkte bussen från stan. I’ve still got it. Hade nästan glömt min oerhörda dragningskraft  på pojkmän.
DAGENS FAVORIT: Min säng!!!
DAGENS KÖP: Kebabsås.
DAGENS HUMÖR: Upp och ner om en säger.
DAGENS ORD: Ponera. Kom på att jag sagt det en del gånger.
DAGENS KLÄDSEL: Marinblå kofta med spetsrygg, svart tubtopp i sammet, svart kjol och underkjol.

