Snor en lista av Zahra!

1. Var är din mobiltelefon?
På min säng.

2. Var är din andra hälft?
Hm, vet inte riktigt ännu.

3. Ditt hår?
Nu är det rätt råttfärgat eller sandreee. Ska bli brunare snart igen.

4. Ditt humör?
Irriterad som faan. Av olika anledningar. Till exempel är ganska många människor dumma i huvudet på samma gång.

5. Din dagsplan?
Eventuellt se något på tv och sy.

6. Det bästa du vet?
Sim sim sim! Jag tror det är något av det bästa faktiskt.

7. Din dröm i natt?
Drömde obehagligt om att jag var tvungen att gå mellan saker hela tiden och hann inte stanna nånstans.

8. Ditt livsmål?
Men ah. Typ nåt klassiskt; Att göra världen lite lite bättre på mitt vis.

9. Rummet du är i?
Datorrummet.

10. Din hobby?
Skriva, sy bland annat.

11. Din skräck?
Att dö ensam.

12. Var vill du vara om sex år?
Bo i ett fint hus eventuellt med nån lång och mörk främling eller själv går också bra. Men det ska vara ett fint och mysigt hus. Helst vid vatten.
13. Var var du igår kväll?
Ute med Sanna.

14. Vad är du inte?
Snabb, i alla fall inte idag.

15. En sak du önskar dig?
Nu önskar jag faktiskt att jag ska få vara lycklig ett tag. Det är min tur nu, vinden har vänt och så.

16. Var växte du upp?
Trollhättan.

17. Det senaste du gjorde?
Sorterade räkningar.

18. Dina kläder?
En H&M-kjol och strumpor. Använder den som klänning alltså.

19. Din tv?
Ganska tjock men det är ok.
20. Ditt/dina husdjur?
Har inga, vill inte ha.

21. Din dator?
Vene, den är inte min.

22. Din bästa ägodel?
Äääääähhh, telefonen kanske?

23. Saknar någon?
Ja.

24. Din bil?
Ingen bil, inget körkort.

25. Något du inte har på dig?
Crocs eller liknande. Byxor.

26. Favoritaffär?
Hmmmm. Jag gillar ju H&M. Tyvärr. Annars är väl ica kvantum väldigt rolig. (Fo real ja!)

27. Din sommar?
Det bidde ingenting som skräddaren sa! För lite bad, för lite oskyddat (nä skyddat) sex, för lite grillande. Man kan väl hoppas på att något trevligt ska hända.

28. Älskar någon?
Ja, flera personer!

29. Favoritfärg?
Ska jag säga svart? Men jag vill egentligen säga alla färger.

30. När skrattade du senast?
Åt Tabita som hade ”unnat sig hele natta!”.

31. När grät du senast?
När jag skulle berätta en jobbig grej för mamma.

