Spelar ruzzle och försöker skingra tankar. Allt känns skit just nu. Ok inte allt men det är liksom inte bra nu. Men man ska ju inte klaga.  Ha! Man ska alltid klaga om man vill. Och jag är envåldshärskare här faktiskt.

Försöker lista saker som hjälper och har bara kommit på några:

Umgås med bra människor

Simma

Shoppa nåt kul

Ligga med en het kille

Som det ser ut nu funkar egentligen allt utom shoppandet. Så mina planer är att få in allt imorgon. Ha. Ha. Ha. Nä nån gräns får man ha, jag säger innan söndag. Kommer alltefter veckan lista vad jag gett för att må bra så kan vi ha nån form av Klara-bingo. Eller så kan jag ordna en vadslagning, vad tror just DU jag ska göra först?

Edit: Ge gärna förslag på kille, vore kul med en utmaning, heck, ger mig tips på bra saker jag kan göra för att bli gladare. Minns att jag är allergisk mot bland annat djur och latex. Ni kan ju min smak vid det här laget. Tänkte lägga till dricka alkohol men det är inte så roligt att göra själv och dessutom ger det mig lite om jag inte ska ses mig berusad och det är meningslöst.

