Lista snodd av Katta Kvack!

Vad har du på dig?
Ramones-topp, meshkjol, underkjol, nån kofta. Allt svart, jag är i en svart period.

Hur mår du?
Jag är trött trött trött. Jämt trött.

Vad önskar du just nu?
Att vara friskare, att jag nån gång ska bli kär igen, en egen lägenhet, glass och initiativförmåga.

Vad har du ätit idag?
Medicin, juice, varmrökt lax med potatis och romsås, jpg-coca cola och tre chilinötter. Vet inte varför det blev just tre. För lite, jag vet.

Vad ska du göra ikväll?
Ska paniksy för det kommer jag inte kunna göra på en vecka på grund av att min bror kommer hem och han sover där. Eventuellt göra bullar för han älskar dem.

Vad ska du göra imorrn?
Gå till min psykolog.

Vem saknar du? Hm. Lite jobbigt att svara på idag. Men det är flera personer.

Senaste köp?
En topp på rea och ett par örhängen som är likadana som några jag tappat bort.

Vad skrattade du senast åt?
När en arbetsterapeut i gruppen berättade om hur en man kastade skräp i hennes cykelkorg på banken för att han trodde det var en papperskorg för den var messy.

Vad grät du senast åt?
Förut idag när jag fick reda på en grej.

Vem sov du senast med?
En kille men minns inte vem.

Vad läser du just nu?
Damernas värld och Claire Dewitt and the City of the Dead av Sara Gran.

Senast sedda film?
Minns ej. Kan ha varit Abraham Lincoln the vampire hunter.

Vilken svordom använder du mest?
Fan.

Vem var den senaste som ringde dig?
Louice.

Har du dejtat någon av en annan religion?
Ja, en muslim och en kristen. Kanske var fler religiösa som jag inte vet om.

Senast 3 inkomna sms?
Louice, Jenny, Sanna.

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
”Är du på väg, jag ska strax cykla!”

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Kan det ha varit musikens betydelse för pedagogiken? Eller historia.

Vilken är din favoritlukt?
Ok, skjut mig inte nu men snus, nytvättade lakan, väldoftande herrar.

Vad är du rädd för?
Att bli ensam, att nån jag tycker om dör och att bli förlamad men vara som vanligt i huvudet.

En person du tycker är snygg?
Jesse Williams är jag inne på nu. Annars är Rikard Wolff sjukt het i de första Änglagårdsfilmerna.

Blir du lätt svartsjuk?
Nja, beror lite på situation men inte direkt.

Din favoritkaraktär ur en serie?
Hm. Sheldon! ALLA i Gavin och Stacey.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Åke tror jag.

Vilket språk hade du velat lära dig? Franska men jag kan lite. Vill egentligen lära mig så många som möjligt. Arabiska, spanska.

Vad för sorts killar faller du för?
Haha! De är oftast långa och skäggiga med bruna ögon. Men det beror helt på. Samma humor som jag också.

Vart vill du åka just nu?
Ulvön.

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Såna där strumpor som gör att man fjällar bort hela fötterna.

