DAGENS VILL HA: Kanskeee, lite utgång?
DAGENS SMINK: Foundation, puder, rouge, mascara, eyeliner, läppstift.
DAGENS FRISYR: Typ beehive light med en fläta.
DAGENS LÅT: Touch me – The Doors
DAGENS PLANER: Färga håret, eller färga utväxten! Jag färgar i samma färg såklart.
DAGENS SAKNAD: En eller två kramar.
DAGENS DUMMASTE: Människor som ägnar sig åt högstadiefasoner, sluta för det är pinsamt.
DAGENS SJUKA: Mensvärk deluxe!
DAGENS DROG: Ipren och diklofenak.
DAGENS ROLIGASTE: Att jag hittade de där fina grejerna jag skrev om i förra inlägget.
DAGENS FAVORIT: Inget!
DAGENS KÖP: Se ovan.
DAGENS HUMÖR: Det är väl ok. Bättre än jag misstänkte att det skulle bli.
DAGENS ORD: Amenååååhhh.
DAGENS KLÄDSEL: Marinblå kofta med spetsrygg, svart linne, svart kjol och underkjol. Uniformen.

Drömde förresten att jag satt och lyssnade på musik på tåget när en man frågade om jag lyssnade på Bach och då sa jag att ja, det gjorde jag men jag har även sir mix a lot, Lady of Rage och The Doors på spellistan. Tror det betyder att jag vill att man ska se hela mig. Roligare att gissa själv. Hade jag läst Freuds drömtydning hade han säkert menat att jag endast ville suga av män med sotarmössa eller nåt. Man vet aldrig med honom. He’s all talk om man säger.

