Jag grämde mig över sjunkande besöksstatistik och så kan jag inte ens skriva några rader, klart det inte kommer hit nån då! Bufuckinghu liksom. Jag har vunnit en kräm (tror jag, om ingen annan gör anspråk på den) på eminenta bloggen kvinnopartaj. Känner mig rätt nöjd då va.

Idag har jag nästan sytt färdigt en höstkjol i ull. Det jobbiga var att tråden höll på att ta slut och jag försökte desperat sy färdigt innan, tyvärr hjälper det inte att sy snabbare.

Förresten, fa-an vad tråkiga vi är, kan vi komma överens om det?! INGEN gav mig tips på kille att ligga med för att jag skulle må bättre och jag var inte bättre själv eftersom jag inte gjorde nån ansats att vare sig ligga med nån eller gå och simma. Jag får ta igen det på något sätt eller ge mig själv någon form av straff. En del kanske tror att det inte är bra att ligga med nån för att må bättre men de flesta gånger jag gjort det har det fungerat ypperligt.

Åh, skulle behöva den uppskattningen nu. Är lite utsvulten. På all typ av uppskattning. Alltså; tillbe mig, älska mig, berätta hur fin jag är!

Nu ska jag sälla mig till den stora massan och sova. Tack och hej. Men först ska vi se det här klippet igen:

Om det hade varit möjligt hade jag åkt tillbaka i tiden och legat med dem. Kanske ska jag sätta upp positiva affirmationer på väggen och fixa det här. Allt går om man vill och så vidare. Nä. Och tänk på att varje gång man använder det uttrycket dör ett gulligt djur.

