Har fått hem en restnoterad vara. Lite lustigt för den hade knappt hunnit bli noterad, kom bara en vecka efter de andra tröstgrejerna. Supersnygg. Alltså, jag känner mig så snygg i den så ni anar inte. Jag ska ta bild snarast. Tyvärr har jag en tendens att bli rätt ful på bild när jag mår dåligt(…) så vi får se när den kommer. Ni kan köpa den här. Storlek 46 passade lätt på mig som är 48-50 vanligtvis, tyvärr knep jag den sista 46:an, på riktigt, den fanns inte kvar efter att jag tryck på beställningsknappen. Jag fick även hem en ROLLING STONESTISHA MED PALJETTTRYCK. Från barnavdelningen dock men 170 centilong satt snyggt och bra på mig.

H&M har ett designsamarbete med Anna dello Russo som släpps 4 oktober och jag hoppas vid gud att kollektionen kommer finnas på nätet också. Jag vill ha ALLT. Om ni någon gång undrat vad som är Hatchetface accessoarstil, THIS IS IT. Kolla in den. Överdåd och turkos, djursmycken och guld. Ni fattar. Som om en chanelchic östermalmsdam i 80årsåldern fått en psykos, det är min stil. Rokokokitsch.

Jag försöker bearbeta min mamma så att hon ska handla roliga plus size-kläder till mig i usa, eller snygga kläder överlag men usa har ju oftast ett bättre plus size-sortiment än här. Det går rätt bra. Hoppas att hon hittar något till sig själv och mycket till mig.

Jag och Louice planerar att göra en svensson och åka på cinderellakryssning (sant) och det kommer bli legendary. Jag fick inte åka för mamma om vi var med i färjan-programmet så jag får se till att hålla mig undan kamerorna om de spelar in i höst. Alltså, det kommer bli så himla roligt. Ett dygn med alla möjliga konstiga människor som vi kan sitta och hånskratta åt. Nä, vi är snälla mot de snälla.

