Jag har ingen inspiration. Längtar till diverse män (well, inte diverse kanske men det lät kuligt), försöker skapa ett kollage som Anna Dello Russo ska gilla så att jag vinner saker ur hennes H&M-kollektion och lyssnar på klassisk fransk hiphop.

Jag vet inte om jag vågar lyssna på fransk hiphop för jag fattar ju inte vad de säger utan lyssnar bara på beatsen liksom, tänk om de sjunger att de ska knivmörda kvinnor eller någonting? Då kanske jag fastnat för en superbra låt och så handlar den om hemska saker och då måste jag åka till Frankrike och döda dem och ni hör ju hur tidskrävande det är. Får helt enkelt sluta lyssna. Sluta lyssna på musik som jag inte förstår vad de säger altogether.

Helt appropå ingenting; När jag ska öppna en kukbild, det händer visserligen inte varje dag men då och då så tänker jag a l l t i d; NEJ!!! Titta inte rakt på den!!! Det går liksom inte. Jag får kisa lite först så att jag ska vänja mig sen kan jag titta. Är det nåt för psykologen eller händer det här alla (av de som fått kukbilder frågar jag)?

Ja, och hur mår du då? Well, comme ci comme ça. Kan väl inte klaga. Imorgon vill jag gå ut, har inte varit ute så mycket och skulle behöva lite kött. Om inte annat chorizo efteråt. Vi får la se som vi säger i västsverige.

Brösten ändrar sig inte heller, jag får väl helt enkelt köra på det där; ”they’re here, they’re queer, get used to it!

 

