Lyssnar på 500 miles och det gör mig allt som oftast på gott humör. För optimalt resultat bör man lyssna på den minst två gånger i rad. Har förresten nytt tangentbord som är spillsäkert (bitch please…) och det går jättefort att skriva. Känns lite som att jag har en ny dator. Tyvärr inte och kommer den att ge sig vilken dag som helst. Måste därför skaffa en hårddisk och spara alla bilder och diverse skit. Eller, bra skit alltså.

Annars går jag och väntar. Vet inte riktigt på vad men väntar gör jag.

Gårdagen mynnade ut i sista utomhusölen på strandgatan tillsammans med Josse, Niklas, Jon och Ronja. Det var jättekul! Brukar sällan bli spontant sådär annars så det blev liksom extra trevligt. Kände mig mycket vuxen när jag kom hem 23.30 (det är ju en dag imorgon också…) Nä, jag skojar förstås, överdriver, fabricerar. Menar att det kan vara trevligt fast man inte stannar ute så länge.

Och jag säger; HUR bra är det inte att man kan spärra vissa kontakter från att ringa och smsa till en! Nu får jag visserligen istället meddelanden på facebook från en men annars, jag gillar!

Lista då!

DAGENS VILL HA: Lite glass och kramar, helst samtidigt.
DAGENS SMINK: Inget.
DAGENS FRISYR: Något rufs, vete faan.
DAGENS LÅT: Diamonds and rust – Joan Baez
DAGENS PLANER: Skriva önskelista till usa.
DAGENS SAKNAD: Se vill ha.
DAGENS DUMMASTE: Att jag är gnällig och ångestfylld efter en natt fylld av mardrömmar.
DAGENS SJUKA: Det vanliga.
DAGENS DROG: Ruzzle.
DAGENS ROLIGASTE:
DAGENS FAVORIT: Telefonen.
DAGENS KÖP: Inget.
DAGENS HUMÖR: Ganska dåligt va.
DAGENS ORD: Ameh! Vet väl inte jag.
DAGENS KLÄDSEL: Marinblå kofta med spetsrygg, svart bomullsklänning och över det en leopardmönstrad strandklänning.

 

 

 

