Jag blir så trött. Jag önskar att alla de människor som på allvar tror att muslimer är en egen ras och att islam är en våldsam religion rannsakar sig själva, går till biblioteket och slår upp valfri tidning, en svensk går bra från…säg 20-talet och framåt. Lär vad de skriver om den så kallade juderasen. Läs hur de formulerar sig kring judendom, hur de uttalar sig om judars utseenden, beteende och vanor, läs insändarna. Det är exakt så som man beskriver muslimer nu, i kommentatorsfältet dock.

Klyschigt men på riktigt, vill vi ha det så igen? Kan man uttala sig antirasistiskt och antinazistiskt idag utan att bli kallad politiskt korrekt? (Jag gillar det för övrigt, blir stolt över mig själv.) Kan man få säga att man inte tycker att man kan döma ut en religion utan att bli anklagad för att typ slicka muslimers rumpor? Man säger att jag inte har alls de erfarenheterna av muslimer som du (din enkelspårade idiot) och de som förespråkar äckliga lagar har en sak gemensamt, de är män. Islamofoberna bara VI SLÅSS FÖR DIIINA RÄTTIGHETER, vilket är enda gången de överhuvudtaget de ”slåss” för kvinnor.

Kriga om religion och landsgränser 2012, vad faan. Det får en att undra om inte hela världens befolkning är medieval. Nä, nu orkar jag inte med att föra nån sorts argumentation med idioter längre. Lite rörigt men jag är grötig i hjärnan på grund av migrän. Ändå kan jag hålla en intelligent konversation med en idiot. I’m marvellous.

Har för övrigt bitit en muslim i skinkan. Rätt gött faktiskt.

