Imorgon åker min mamma till usa. Visserligen via Jönköping och Stockholm först. Det känns lite oroligt faktiskt. Jag har blivit lite nojig på sista tiden, vet inte varför. Orolig för allt möjligt mest för tullen av någon anledning, JAG ska ju inte dit! Jag har hjälpt henne att kolla vilka varor hon får ha med sig, det önskas nämligen hjorthornssalt, vaniljsocker och räkost. Verkade rätt enkelt först men sen blir jag orolig. Ringde men ”you are number 102 in line, please hold” så jag orkade inte. Tror det blir bra till slut och jag hoppas inte att jag kommer sakna henne alltför mycket.

Ja ja nu ska jag köpa the essentials till julafton på lördag. Lite tricky this time of year but it’s ok. Är väldigt taggad!

Har förresten ändrat den där lilla rutan som beskriver ens blogg. Skrattar forfarande.

 

