Jag gjorde det. Sa stopp. Känns väl sådär men är nog bäst. Alltså, jag vet att det är störande när man bloggar kryptiskt men jag var tvungen att få utlopp för det nånstans. Nu hoppas jag att jag inte får återfall. Det är det mest störande. När det gäller återfall när man knarkar (gissar jag, har ingen direkt källa) så vet man oftast att det är dåligt för en men när det gäller relationer så vete faan. TÄNK om det kunde blivit bra. Tror inte det dock. Om jag hade varit kär hade det kanske varit lättare. Vet inte. Eller svårare. Ok, jag menar alltså inte att knarka och ha något sorts weird hang up är samma sak men ni fattar ju att jag inte menar så, ni är ju inte dumma i huvudet. Inte jag heller för den delen.

Fick ett städryck förut och hittade diverse skatter. En (adult) kortlek Jenny köpte till mig i Paris, en ölhjälm (hehe), massa pysselsaker som jag inte får mig till att sortera och en herrans massa portmonnäer, börser och annan skit. Nu ser det o-troligt stökigt ut. Kommer slänga ner allt huller om buller strax gissar jag. Min tanke var liksom att det skulle se fint ut och vara något sånär ihopplockat. Louice kommer imorgon och vi SKA gå ut. Kommer dra ut henne annars. Ska dricka en massa sprit. Ok inte en stor mängd kanske men olika alkoholhaltiga drycker. Blir spännande det här…

Har kommit en bit med städning nu i alla fall. Förhoppningsvis blir jag klar idag. Heja mig.

För övrigt skriver jag autografer på backstage imorgon alternativt hånglar med en vidrig hårdrockare men sånt är livet. Jag är sårbar för smicker känner jag.

