Det verkar som att HELA Anna dello Russo-kollektionen är slut! Jag var skitsnabb, kom in på sidan nån minut över 10 och lyckades mot alla odds få tag på de solglasögon jag suktat efter, de svarta i 60-talsmodell med krokodiler på. Packat och klart, paketet skickades mindre än två timmar jag beställde. Lite orolig att nåt händer. Skulle ju självklart velat haft rullväskan men satte gränsen vid 500 kr och glasögonen kostade 399. De dyraste solglasögonen för mig. Alltså, solglasögon är en förbrukningsvara egentligen, de ligger i väskan, man sätter sig på dem och så vidare, detta är alltså oerhörd lyx för mig.

Anna dello Russo är inte ett namn känt för mig sen tidigare, men för att go all Rachel Zoe on you, these were to DIE for. Jag gillar designsamarbeten men skulle aldrig köpa något bara för att. Att kunna köpa 10 par skor i varierande modeller istället för 1 par är så mycket roligare. Kvantitet före kvalitet! Innebär ju dock inte att jag handlar tio par skor. Kanske på 2-3 år…

Hälsningar Konsumtionshoran

