Är det bara jag som inte fattar det här med att en del skriver ”om du gillar en av mina bilder gillar jag 10 av dina” på instagram? Vad är grejen? Är det det som ger status bland kids of today? Antar att det är något sånt. Nu ska jag kolla på Elementary, 666 park avenue och eventuellt big bag theory though it is so bad you wouldn’t believe. Alltså sjuhuhukt dåligt och ointressant har det blivit. Det går inte att göra en serie om nördar i 5 säsonger som dessutom ständigt dissar kvinnliga nördar vad faan, we’re here, we’re queer, get used to it!

Och det här med att jag numera blivit en pensionär! Jag är trött och seg, ständigt kall om händer och fötter, har domningar och skit. Trött på det! Vet ju att hypotyreosen spökar men nu är det segt. Ska i alla fall prata med nya vårdcentralen på måndag om remissen, vårdgarantin ska ha gått in nu liksom. Ett brev skall jag ju åtminstone få om det hela. Är orolig för adhd-grejen. Typiskt mig att gå och noja om något hela tiden. Nu ska jag läsa O magazine och ba go with the flow. Det vill säga, sitta och håna inställningen i tidningen.

