Ja! De ringde. Eller ja, en sköterska ringde och förstod. Det var fint. Imorgon ska jag till labbet och kolla en massa saker tyckte hen och jag ska göra hiv-test tänkte jag. Har inte gjort det sen jagvetintenär och det kan väl inte vara onödigt. Trots att det skulle vara en chans på 100 miljoner ungefär. Remissen skulle kollas upp. Lite meckigt när man byter vårdcentral men det var ju som sagt nödvändigt.

Så. Imorgon ska jag till labb, sen adhd-psykologen och därefter dagsjukvården. Det blir intensivt det här. Förhoppningsvis går det bra ändå. Roliga uppdateringar jag har. Kommer inte på något kul tyvärr.

Är det inte nu man ska göra såna där pinsamma Bridget Jones-grejer? Oj, jag hade tanttrosor på mig när jag låg med snygging (typ det pinsammaste som kan hända åh jag döööör!) Eh, jag ogillar ju Bridget Jones å det grövsta men ändå. Jag hoppas att jag kan leva loppan lite längre fram i livet. Trots eventuell man och barn hängande i hasorna.

För övrigt anser jag att Hugh Grant är en av de osexigaste männen i historien. Kräks lite i munnen till och med.

