Idag har jag härjat runt på överby med Louice typ en timma innan de stängde. Sen lyckades Louice, through no fault of her own fixa en vakt jag känner som vi träffade på på ica! Att jag inte tänkt på honom tidigare, han är nästan tillräckligt bra för henne! (Ingen är ju egentligen god nog åt ens kompisar.) Han är nog en av de trevligaste jag känner, hon tycker att han ser bra ut, han gillade henne och så vidare. Det roligaste i situationen är ”en vakt jag känner”, liksom, jag känner en vakt. Vet inte exakt varför det är kul dock. Blev sådär tonårsfnissig. Hon blev nervös och då blev jag nervös för att hon var nervös. Det hela var mycket underhållande. Stora minuset; Han har ett namn som nästan rimmar med hans brors namn. (What tha fuck?!)

Det ovan skrev jag förut. Sen kollade jag hans facebooksida och så visade det sig att han röstar på folkpartiet. Louice bah; Neeeeeeej, om det varit moderaterna hade det i alla fall kunnat vara så att han bara röstade på dem för att det var bekvämt men nu, ååååh!

Nu trillar ögonen ihop, bokstavligen. Godnatt söta ni!

Ps. Ska bli skönt att få pengar på torsdag, just nu har jag 71 öre på kontot. Visserligen har jag en del kontanter men ändå. Det ser så fjuttigt och sorgligt ut. 71 öre.

