Att de ska vara överallt de där jävlarna. När besöksstatistiken skjuter i höjden blir kukarna fler. Både bildligt och rent bokstavligt. Det är såklart både roande och oroande. Och för att förtydliga; Jag kommer ALDRIG mer publicera kommentarer kränkande kommentarer gällande mitt utseende eller person. De som står kvar är såna som jag använder som idiotexempel. På senare tid har jag fått färre. Undrar om det handlar om att försöka kväsa unga bloggare (/BLOGGERSKOR) i sin linda om man säger, nu är jag up and running och inget stoppar oss nu. Om jag inte tappar förmågan att utrycka mig i skrift kommer jag inte sluta. Jag är ingen storbloggare, jag vill inte bli nån jobbig debattör (för jag orkar inte besvara idioter, antinånting och haters.) Denna blogg är inget rum för debatt (det kan man ta nån annanstans) utan en tröst, en avlastare, en ventil och ett punggrepp hela Norge snackar om.

