Håller på att planera efterrätter till halloween. Har roliga idéer som jag hoppas att jag inte misslyckas med. Dör lite annars. Nu SKA jag försöka hålla mitt schema. VAD kan jag göra tidigt, VAD måste jag vänta med tills the do-date, VAD kan planeras så att det är nästintill färdigt och så vidare. Perfekt övning för en prokrastinerare deluxe!

Har köpt första julklappen/födelsedagspresenten. Duktig.

Var ute med Sanna i lördags. Vi såg ingen vi skulle vilja ta i med tång. Eller, jag såg Glenn visserligen men han känns inte intressant på grund av att han har töntvänner.

SKA gå till vårdcentralen i veckan och ta prover. Idag är jag sjuk och stannar hemma imorgon, sen får jag se. Vill gärna bli färdig med adhd-skiten så fort som möjligt. Nervig för de kognitiva testerna. Känns som nationellt prov i matte alternativt högskoleprovet.

Nu är jag åter trött och ska lägga mig och kolla modern family.

 

