Funderade lite i natt på om jag har nån bucket list nuförtiden. Ja. Det är lite jobbigt för den går inte riktigt ihop med mina framtidsplaner. Jag har legat med en kändis, ganska många killar, med en kompis före detta och så vidare. Så väldigt mycket sexigt jag har på listan är avklarat. Även om jag självklart när en dröm att en dag leva i ett land där jag haft möjligheten att få kyssa så många olika nationaliteter som möjligt. Exakt. Men are objects.

Kyssa fler (lovliga) pojkar.

Föda barn och se det växa upp.

Köpa och renovera ett fint hus nära vatten med brygga så jag kan inleda morgnar med att simma.

Studera och få ett jobb som ger mig bra karriärmöjligheter plus att det ger tid till skrivandet (eeehh…)

Resa till olika platser, till exempel vill jag se Skottland och New York. Louvren och Pyramiderna. Göra den där road tripen across usa. Äta deras tårtor och äckligt (goda) feta mat.

Simma över engelska kanalen.

Läsa ALLA böcker jag tänkt, vilket innebär ungefär 2000. Det är de jag har på min lista hittills.

Lära mig att man inte behöver ha ett högt tempo, att tycka om mig själv (mycket!)

Ha tid, plats och kärlek för fosterbarn.

Ta körkort.

Ha ett bibliotek i mitt hem.

Gifta mig.

Se samhället utvecklas till något fint och välkomnande.

Tatuera mig.

Ligga med eeehh, nån riktigt duktig kändis. Alltså, han ska vara jättesnygg men inte så snygg att han bara ligger där och låter mig göra jobbet.

Lära mig om mitt fosterland. HAHAHAHA, nej. Kanske lära sverigedemokrater lite historia?

Sen kommer jag komma på fler saker att lägga till på min oh så incomplete bucket list.

 

 

