Det pågår en sjukt rolig diskussion på ett forum på facebook som ni inte får ta del av, däremot kan ni läsa om den skumma mannen som kommenterar i länken till ett blogginlägg hos Bettie von Fraucht. H j ä l p. Orkar ej förklara, ni MÅSTE läsa, ni kommer dö. Den här slutklämmen när han tycker sig vara färdig med konversationen som uppstått; ”Speciellt eftersom jag också har ett litet kändisskap att förvalta. Det har skrivits om mig i tidningen Land, senaste numret av tidningen Hälsa samt senaste numret av Skövde Nyheter. Och till våren kommer ju Gratis är gott, TV-serien om kontroversiellt sparsamma människor i Kanal 5. Där jag är en huvudperson.”

Bah, jaaa, han är K Ä N D I S! Då förstår jag att han försöker SKAPA EN AFFÄR DÄR MAN ENDAST SÄLJER BH:AR I EN STORLEK, SOM LEVERERAS HEM TILL EN AV EN FYSISK PERSON. Som man ska stå och prova medan den här fluktaren (behöver inte vara han jag menar) står och V Ä N T A R.

Döda mig nu.

 

