Det blev som så att mensvärken vann. Så idag är jag hemma. Återkommer imorgon med nya krafter…? Vet ni vad som är sjukt? Att jag tycker att det är mer ok att vara hemma för fysiska problem än psykiska. Blir galen på mig själv och på samhället som okejar det.

Jag har bestämt mig att ägna dagen åt sömnad, garderobsrensning eller städning när min kropp känns ok igen. Det gör den inte nu.

Berättade jag att jag börjat använda min lepardmönstrade paljettkofta? Den är för trasig för att sälja men har alldeles för stort affektionsvärde för att ges bort.

Såhär var jag klädd nån dag i förra veckan.

Fick presentcheck på bokus, och beställde alla böcker som jag önskat hett. Alltså, jag fick liksom beställa vad jag ville utan att få skuldkänslor. Glad. NÖJD.

All I Want for Christmas is planekonomi 
Rockyalmanacka 2013 
NoteBook textil linjerad antracitgrå 
Mörk jord
Förvriden
De odöda : skräcknoveller
Rocky volym 23 
Själseld 
Släpp fångarna loss : ett reportage om brott, straff och trygghet
A Grown-Up Kind of Pretty  
Between, Georgia 
Baise-Moi 
