Orkar faan inte kolla på 6:an längre. På grund av den där vidriga ”6:ankillen”. Det är något som går sönder i mig när jag hör hans fjantiga röst. En sån där skön kille ni vet. Partaj var något på spåren när de gjorde den där parodin på tv6. (”Det är en TJEJ på kontoret!!! Vafaan, haru sett nån?! Nä men toalettringen var nedfälld!”) Alla dessa tråkiga män. Erik och Mackan ska vi ju inte tala om. Några jävla budgetFilip&Fredrik. Det är pinsamt. Är jag såhär för att jag är avundsjuk på att tjejer som ser ut som de där ej får synas i media på ett sådant casual sammanhang? Kanske. Jag skulle inte få vara med i tv och då är jag snygg (eh ja) och jävligt rolig, men reglerna för tjejer är smal och snygg. Ja ja, egentligen vill jag ju inte vara med på tv. Egentligen beror det på deras totala brist på mening. Filip & Fredrik fyllde väl i alla fall någon sorts lucka när de började för femtio år sedan. Funderar på män jag verkligen skulle vilja se i tv. Ni får listan sen. But they’re gonna be, wait for it…fuckable!

