Psykologer imorgon. Jag ska inte glömma av att berätta om min migrän som kom i direkt anslutning till koncentrerandet. (Adhd-utredningen alltså.)

Vad har jag gjort idag? Jag har bakat surdegsbröd, innan bakade jag bullar. Inte surdeg på det äkta viset när man matar den och håller på utan jag köpte en liten surdegsblandning som man blandar med olika ingredienser och då tar det bara runt fyra timmar. Jag som gillar snabba resultat är inte helt bekväm med att vänta så länge men bättre än flera dagar av matning och rörning. Som vanligt lyssnade jag på P3 dokumentär och grät. Denna gång om spårvagnsolyckan i Göteborg 1992.

I pauserna har jag beställt grejer från ebayförsäljare (your order har been dispatched) och uppdaterat mig lite om behaviorismen och det var på tiden för det var minst 10 år sedan senast.

Läste förresten en tråd på flashback som handlade om ”hur man drog hem tjejer från happy pancake”. Alltså, stackars stackars människor. En menade att tjejer är dumma i huvudet och har inga intressen alternativt förlorar alla sina intressen när de blir ihop med någon och att de är lätta att lura. Detta var ju helt uppenbart ett troll alternativt en lögnare eftersom han uppenbarligen  inte har någon som helst erfarenhet av tjejer eller kvinnor. Sen flödade det av ohämmat kvinnohat, jag ska faan göra ett experiment och se hur många som hakar på. Eller ja, det gjorde ju ”han”.

Såhär: Tjejer är inte dumma i huvudet. Jag vet så jävla många tjejer som skulle velat ha mer sex men är rädda för det här. Ska man gå omkring och vara kåt av rädsla för att kallas hora? För så fort någon berättar att de lyckas ligga med nån så kallar de att tjejerna var ”slampor som ligger med vem som helst”. Eh, det är ju dock ingen komplimang till killen eftersom det tolkas som att han är jävligt ful och oattraktiv på olika plan.

Nä du. Det är tur att det är många år sedan jag slutade bry mig om vad såna så kallade människor kan förväntas tycka om min sexualitet. Jag skulle ha legat med mycket färre och jag skulle ha missat väldigt mycket roligt!

Goodnight little monsters!

