Ja. Idag har jag varit hos psykologen. Jag fick passa ihop olika figurer vilket blev extremt svårt efter en stund. Sen handlade det om huvudräkning, sen att kombinera siffror och bokstäver i ordning, också jättesvårt. Efter det handlade det om lite allmänbildning och det förstod jag inte direkt vad det hade att göra med någonting. Men det var i alla fall det roligaste.

Det kändes lite som skolan eftersom jag hade ont i magen innan och huvudvärk efter som, om inte värktabletten tar nu, kommer bli till migrän.

Nu ska jag betala räkningar, wihooo!

Ps. Pratar med en rolig kille på dejtingsiten. Han är tyvärr east side. Vet ej vad jag tycker om detta mer än att det inte är så bra. Jag menar, jag är ju inte som killen som i princip menade ”men hur ska vi uppfostra våra barn?!”, det här är hittills väldigt casual.

