Läste den här krönikan av Charlotta Flinkenberg. Förutom att hon uppenbarligen har oerhörda problem med sin självbild, att hon saknar självinsikt och kunskaper i stort så är hon ju en skitstövel. Sen ska jag ringa och prata med min kompis med anorexia som läste detta och blev förstörd. Att man aldrig kan komma ifrån kroppshatet idioter spyr ut. (Då menar jag alltså Flinkenbergs och company.)

Hennes svar på en kommentar var ”jag har skrivit en bok och pratat med läkare” eh, please människa, Zytomierska har också skrivit en bok och beroende på hur man väljer att vinkla det kan man få fram vilka sjuka åsikter som helst. Bara för att man pratat med en läkare innebär inte det att man besitter kunskap om hur alla tjocka människor fungerar. Men men, vidriga människor finns det gott om! Nu ska jag äta lite mat har jag tänkt.

