Imorgon ska jag till vårdcentralen och ta prover. Har hjärtklappning redan nu. Så läser jag om människor som blir illa behandlade i vården och så får jag panik. Som tur är ska jag hem till en kompis på eftermiddagen och prata allvarligheter och sniffa på bebis. Så det blir nog en mysig dag till slut. S’wonderful, s’marvellous.

Har haft fullt upp i helgen. Syster, systerson och bror på besök och jag har varit på julfest med släkten. Måste bara säga att jag och Jenny, vi är så jävla roliga tillsammans! Vi skrattar åt exakt samma saker. Det är så himla mysigt när hon är här.

Nu ska jag i alla fall inte deppa för att jag inte kan till stockholm förrän i januari. Är rädd för att åka dit, hatar att jag är rädd för allting. Saker som är dåliga, saker som är bra, jag är rädd för allt. Så går jag och skäms för att jag är dålig på en massa sätt. Känner mig i vägen. Fattar inte hur de kan vara så jävla tålmodiga, jag måste vara en skatt.

Nu ska jag se ännu ett avsnitt av Copper. Det är bra, än så länge. De är så snygga, the coppers. Man får dessutom se en rumpa i första avsnittet. Jag stör mig heller inte (ok, lite) på faktumet att få kvinnor är med på ledande positioner för så var det inte på 1800-talet. Till skillnad mot serierna nu, det är uppenbarligen väldigt svårt att titta på människor utan snopp, brittiska serier i alla fall.

