Är så glad för vädret. Även om jag fick streta fram och ha mössa. Eller ja, angorabasker i leopard i alla fall. Funderar på glögg eller någe, jag var deppig imorse och åt panpizza med pesto på, tog på mig paljettopp och stora strassörhängen, det hjälpte lite. Peston håller bara fyra (sic!) dagar i kylen, dålig sort kanske.Så jag ska försöka äta det i dagarna tre. Som att det kommer hjälpa, det är en stor burk…

PMS-deppig. Har haft ont i låren i två dagar nu och känner mig lagom peppad att dansa imorgon. Reggaeton. Det är väldigt kul men det funkar faan inte med dessa darriga och onda ben.

Så jäla positiv hör ni ju. Men jag kanske får paket i veckan. Vann ju! Det är jag glad för. Och på fredag är det glöggfest och lördag julfest och sen utgång med Louice! Blir fint. Har glögg och vodka. Inte att blanda dock.

Och med detta säger jag god kväll!

