Har hittat en site jag ska sitta och glo på idag. Bearded men in knitted things. Har mensvärk of doom och mår således illa. Det har varit en förmiddag av skräck. Eftersom jag kräkts tre gånger befarade jag att min förtrollning var över, stomache fluu free since -03 no moooore! Jag tänkte, nu kommer jag ha vinterkräksjukan hela julen, tänk all gravad lax jag missar och så vidare. Hann inte gå vidare långt i funderingarna innan kramperna satte igång. Jag överlever nog denna gången också. Dumt nog glömde jag säga till läkaren att jag behövde starkare smärtstillande medicin mot mensvärken. Var liksom förbluffad över att jag var så himla frisk när jag är så sjuk.

Bakade lussebullar som den duktiga dotter jag är och har i alla fall petat i mig två, har upptäckt att saffran funkar trots att man är illamående. Det blir en ond cirkel för mig eftersom jag inte har så ont när jag äter men när jag mår illa kan jag inte äta, ergo= Mer ont, mer illamående. Da fuck! Så idag har jag ätit två lussebullar och druckit en cola. And it was good.

Ska ta kort på Masion Martin Margiela-skorna sen. De är fina och lätta att gå i.

Puss!

 

