Jag har ju inte visat julgranen ännu! Min mamma tycker att jag är snobbig för att plastkulor är förbjudna men jag tycker att det är en sund hållning. Här är den i alla fall. Svårt att se storheten med den men det är mycket vacker.

IMG_20121221_214856

Idag rullade jag i min ensamhet, mina föräldrar har varit hos Olof som inte firar jul. Hyvlade lite pepparkaksdeg och lade in på en plåt så att det skulle dofta lite. Har ringt dem två gånger för att försäkra mig om att de är på hemväg och lever. Jag nojar. Det är tvångstankar jag vet det, försöker bekämpa dem i detta nu men nästan varje år händer det ju nån! Nån kommer inte hem eller bort. Och det snöar, en massa. Den faller inte, den bara blåser omkring.

Update; De kom hem i befintligt skick! Nu har det utfärdats en klass 1-varning och jag är nöjd. Mamma bakar något läskigt pepparkaksbröd och jag planerar att städa lite. Troligtvis blir det inget med det men man kan ju alltid låtsas lite.

Det här fodralet väntar jag på nu! Hur snyggt?! Hur mycket mig?! Skulle ha passat i Anna dello Russo-kollektionen. Sen hittade jag dessa för 180 spänn. Nu har jag unnat mig för mycket. Ska leva snålt och duktigt nu.

Edit: Jag rullade alltså KÖTTBULLAR, jag rullade tyvärr inte omkring själv.

