Jag har känt att det är bra på ett tag. Ni vet, bra med svåra saker, att det räcker. Igår var jag på butlers men lämnade vid kvart över 1 eftersom jag inte stod ut en enda minut till. Jag var inte så nykter att det var jobbigt på det sättet men det funkade inte i mig på något vis. Förstörde sulorna på finskorna men det går att fixa. Hade sett fram emot den här utgången och fyllan så länge och så blev det bara pfft. Ingen Ida och ingen Louice. Men men. Det kommer fler roligheter. Nästa år ska jag till exempel på bröllop. Jag spår också att ett barn kommer födas. Inte mitt dock.

Jallefall så var inte Ove där och inte tönten. Alltså, jag är så förbannat trött på honom att jag spyr. Blir arg på att jag kan vara en så jävla people pleaser ibland. Typ vill att alla är glada och ingen obekväm stämning och bla bla bla. Men tönten gör mig elak. Hör han av sig igen kommer jag unleash the fakking fury! Då kommer alla anledningar till varför han är så jävla fel fram. Går det inte in kommer jag lägga upp en skärmdump på vår (hans) sms-konversation på facebook. Ja ni kanske tycker att det är nedrigt men om ni bara visste hälften så skulle ni ge mig er välsignelse på ett guldfat.

Berättade jag att jag fick 3 meter paljettyg av Jenny, Jakob, Fanny och Milo?! Det var en av de bästa julklapparna faktiskt. I min brevlåda soon. Hade aldrig haft råd med det. Är dessutom förbjuden att handla något nu. Av mig själv visserligen men hey.

Skulle verkligen behöva krypa in i en famn nu. Är svältfödd på närhet, därav rädslan för att jag skulle falla för frestelsen, det vill säga, lägga mig i fel famn. Hade varit jobbigt idag. ÅGREN upphöjt i tusen. Men with a little help from my friends (cred till Nina!) så lyckades jag motstå diverse saker.

Usch, har känt mig som en tonåring denna julen, inte på ett bra sätt. Istället kommer minnen som jag spenderat år att förtränga fram och jag går och är arg och ledsen och bitter på allt och inget.

 

