Eftersom jag är uttråkad, ganska så singel och trött på de allvarsamma ämnen jag läst och skrivit om tänkte jag istället köra nåt om snygga killar istället och återknyta till det här. Vilka killar som är heta och så. Rent ytligt. Som jag skulle vilja se mer av och allra helst i min säng. Vi kör va?

Shemar Moore. Tror att jag dras till hans karaktär i Criminal Minds mest egentligen. Vi har lite samma erfarenheter och han har tatureringar. Vet inte varför men tatueringar är hett, särskilt på män med mörkare hy. Han har även gått på Santa Clara college, det är nog ett tecken.

Theo James. Kanske mest känd för rollen i Bedlam, för övrigt en mycket sevärd serie! Jag vill bara bita honom i underläppen och trycka honom mot min barm.

Keegan Allen. Toby i Pretty little liars. Det finns nog ingen hetare. Något ung kanske.

Ted, den där advokaten i Scrubs. Här tyckte en vän att det blev skruvat, är jag verkligen pervers? Det tycker inte jag. Det är inte som att jag gillar hans relation till mamman, jag vet inte, han är bara het på något sätt, nuff said!

Jesse Williams. Den gemensamma sucken jag och Ida utstötte när vi såg Cabin in the woods säger allt.

Alla Jess rumskamrater i New Girl. Tror det skulle vara väldigt intressant att ”hänga med dem”.

Jason Segel. Han har Det. Han skriver så himla bra musik, vampyrmusikalen i Forgetting Sarah Marshall är fantastiskt, en kille som ”tillåts” spela mjuk, det är så sexigt. Sen att han angående att man får se honom i så kallad full frotal nudity kommenterar såhär (citat nedan) gör ju i och för sig att man vill lära honom lite grejer. Höhö.

”When a woman does nudity in a movie, men immediately switch into a sexual mode. For women, from what I understand, it’s not like that. They see a naked, out-of-shape man crying and it’s funny — something weird, disturbing and disgusting we can all laugh at.”

Nej kära du. Tror han på allvar att kvinnor inte vill ligga med män som är ”out of shape” eller? My gosh. Varför är det bara ”fula” killar som har ”snygga” tjejer och aldrig tvärtom i såna fall?

Ja, det här kom ju till eftersom jag är ganska utsvulten just nu. Men inte tillräckligt desperat för att ligga med nån med konstiga sexuella böjelser vilket är de enda förslagen jag får nuförtiden. *Crying blood*

