Tyvärr inte på grund av några roliga grejer utan för att hela min kropp är så jävla eksemig eftersom jag har haft torr hud för länge. Jag har inte smörjt in mig ordentligt. Fötterna har jag blivit så väldans noga med eftersom jag lämnade blodspår på golvet hela helgen. Efter fötterna ja. Inget i detta inlägg har tyvärr med fittan att göra. Jag skulle kunna skriva om det. Men inte idag. Kanske imorgon. Den som väntar på nåt gott…

Dagen har jag ägnat åt mest ingenting. Det är inte sant förresten. Jag har sorterat en masse kläder som legat på mitt golv och jag har kollat på fem avsnitt av Gavin & Stacey och önskat att få ha levt Nessas liv. Jag har rensat bort alla vhs ”tills vidare” för att de bara tar plats. Imorgon ska jag sminka mig och försöka ta mig ut genom dörren. Funkade inte så bra idag. Känner mig eventuellt lite som en jag har på facebook som gastar ut sina känslor men jag gjorde det förut i alla fall, gastade ut mina känslor på facebook. Det gjorde att jag kände mig mindre ensam och jag blev tröstad på kuppen. Kan därför nu förstå känslan det ger hen även om det känns lite magstarkt med flera gånger i veckan. Till att börja med i alla fall. Övning kanske ger färdighet.

Har också försökt engagera mig i ptsd-forumet men jag kände att det kom lite för nära. Vilket är lustigt för enda anledningen till att jag hänger där är ju för att jag har ptsd. Har förstått exakt var min ångest sitter i kroppen också, big breakthrough in depression reasearch!!! Det är saker ni inte får lära er i sjukvården det.

