Haha, nu är det inte längre så att man får ha samma mål i sitt partiprogram i det här landet!!!

Och med samma mål menar jag alltså inte samma medel utan att alla partier förhoppningsvis vill jobba för en bättre skola om än med olika idéer (till exempel dåliga idéer och förändringar som högern har kommit med). Nu kallas det att man stjäl frågor. Femmenismen!!!

Jag längtar efter Jan Björklunds avgång. Det är så uppenbart att han har noll koll på hur skolan fungerar och att han tror att miitärfasoner är lösningen på alla problem. Det är lite synd om honom på det sättet. Naiv fast ändå till åren. Det är väl i och för sig många.

Det är även tal om en skolattack från S:s håll. Jag antar att det betyder att vi kommer att beskjuta skolan med pengabomber. Alltså journalistiken, where did our love go?

Nu ska jag göra vardagsgrejer. Det vill säga dusch, smörj, smink, kläder och iväg för att hämta vad jag tror är paljettyget jag fick i julklapp av systerfamiljen. Extremt spänd för detta. Man kan aldrig ha för mycket paljetter i sitt liv. Min syster har också köpt en massa vitaminer till mig som jag ska äta. Väldigt gölligt så nu ska jag bli pigg! Känner mig väldigt omhändertagen på ett bra sätt.

