DAGENS VILL HA: Åh, det är mycket det. Annars går vanlig cola bra idag.
DAGENS SMINK: Inget. Men jag kladdade på lite tinted lipsyl eftersom jag är förkyld och torr.
DAGENS FRISYR: Vete faan. Det är något sorts trulsigt ligg-rufs uppsatt med ett hårband som ser ut som en fläta.
DAGENS LÅT: I will always love you – Whitney Houston.
DAGENS PLANER: Börja läsa Anna, Hanna och Johanna.
DAGENS SAKNAD: Ork och lust.
DAGENS DUMMASTE: Att jag är sjuk. Känner mig klaustrofobisk då, sjukdomen i sig är inte så jävla farlig mer än att jag är trött.
DAGENS SJUKA:  Se ovan.
DAGENS DROG: Fanta.
DAGENS ROLIGASTE: När min svåger kommenterade en tygbild med ”Önskar jag kunde känna på det.” Han är också tygnörd kanske jag ska förtydliga.
DAGENS FAVORIT: Tv-serier.
DAGENS KÖP: Inget.
DAGENS HUMÖR: Halvbra.
DAGENS ORD: Polisbil.
DAGENS KLÄDSEL: En kjol jag dragit upp över brösten. Jag vet, känner det själv.

