Håller på med en liten DIY men missade att dokumentera några steg så vete faan om det blir något. Dessutom tenderar det att bli lite för…osäkert att publicera. Det är en bra att ha-grej kan man säga men tveksamt om det är lagligt. Nja men ändå. Får se, får se.

Tänkte publicera en bild på min näsa just nu, den är knallröd och sårig och jag kände att jag behövde dela med mig av mitt dekadenta liv. Nu har jag ett konstigt tryck över bröstet som jag blir orolig över. Det var nog förresten det att jag inte tänjt bröstmusklerna på ett par dagar nu när jag varit sjuk. Kroppen, vad ska man med den till egentligen. Jag hoppas att jag blir bättre snart för jag har tusen grejer att göra denna veckan. Typ grupp på tisdag, psykologer på onsdag, EEG på torsdag. Känner att jag inte riktigt har råd att missa nåt nu. Men men. Om det skulle vara så skulle jag kunna skippa gruppen i alla fall.

Nu ska jag äta tortillachips, dricka Jean Paul Gaultier-cola och försöka fundera ut vilken kändis jag ska ligga med nästa gång. Det känns på något sätt som sista chansen. Men det klart att man kan hålla på med sånt mellan äktenskapen sen också! Hade jag fått välja kändis att ligga med helt hade jag valt en levande Oscar Wilde alternativt drottning Victorias prins Albert om han levt idag. Hur het?!

Näpp! Måste kurera mig nu.

